מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

ציוד בטיחות במקום העבודה הוא חשוב מאוד

בטיחות היא הדאגה העיקרית בכל סביבה תעשייתית, גם עבור העובדים וגם עבור המנהל. ישנים ארבעה סוגים של  סכנות במקום העבודה שיכול לסכן את העובד:

 

סכנות מגוונות, כמו כבלים פגומים, עבודות בעזרת סולמות, רכיבים נעים שחשופים, רעש חזק במיוחד ודברים שיכולים להישפך ולסכן את העובד.

 

סיכונים כימיים וביולוגיים בין אם זה נוזל, גז או מוצק, קיימים חומרים מסוכנים כמו בנזין, חומרים דליקים, פחמן דוח חמצני,אדים ממיסים, דם, חיידקים ועוד. סכנות אלו משותפות לכל סוגי העובדים.

 

איך נבחר מד טווח לייזר?

את הכלי עבודה הזה נבחר ע"י הפרמטרים הבאים: טווח מדידה, מרחק המדידה מהאובייקט, קצב דגימה, צבע וסוג החומר הנמדד, דרישות התקנה ודיוק המכשיר.

 

מפגעים ארגונומיים שמתרחשים כאשר נגרם לחץ כבד על הגוף, כאשר העבודה במצב כלשהו לא תקין במשך זמן ממושך יכול לגרום לכאבים ואף לבעיות בגב, מותניים ושאר חלקי הגוף אשר באמצעותם עובדים באותה עבודה.

 

הדרך הטובה ביותר למנוע פגיעה במקום העבודה היא באמצעות הכשרה מתאימה וציוד בטיחות.

 

אז איזה ציוד בטיחות נחוץ? זה תלוי בעבודה בעיקר, למרות שכפפות, משקפי מגן, רתמות, אטמי אוזניים, קסדות, ביגוד מגן ומסכות פנים הם צרכים בסיסיים מאוד, כל אחד נועד להגן עלייך בזמן שאתה עובד:

 

ביגוד מגן עשוי מחומר המציע הגנה נגד התזות כימיות, אזבסט, גריז וגם להידלק באש. סוגי בגדים אלו נועדו לעובדי תעשיית הרכב, פועלי בניין, כימאים ואחרים אשר עובדים בסוג עבודה החושפת אותם לסכנות פוטנציאליות.

 

רתמות הגוף הם סוג של הגנה מפני נפילה, בעיקר לעובדי בניין שנמצאים בגבהים.

 

מסיכת הגז זהו כלי בטיחות שחובה בסוגי עבודות מסוימות בהם האוויר מזוהם או לא תקין, מסיכת הגז מטהרת את האוויר והופכת אוויר מזוהם לאוויר נקי, קיימים מסכות גז שעמידות במיוחד וגם מפני שמן.

 

כפפות העבודה נועדו להגן על העובד מכניסת חומרים מזיקים לעור הגוף והגנה מפני פציעות ביד.
סוגי הכפפות כוללים כפפות עבודה תעשייתיות, כפפות גומי עבור טיפול בכימיקלים וכפפות לבנייה להגנה מפני שריטות ופציעות.

 

משקפי בטיחות נועדו לתת לך מחסום בין העיניים לפסולת מסוכנת או חומר מזוהם. בעת בחירת סוג המשקפיים הקפד לראות שאתה שומר על ראיה היקפית טובה והתאמת המשקפיים תהיה בטוחה.

 

הגנה מפני רעשים מאוד חשובה, כאשר אתה נחשף לרעש חזק במיוחד לזמן ממושך ולטווח ארוך (דבר שקורה בסוגי עבודות מסוימות) אתה צריך להגן על שמיעתך בעזרת אטמי אוזניים שיעמעמו את הרעש.

 

לבסוף כלי העבודה אחרון שעליו נדבר הוא הקסדה, ציוד בטיחות חשוב מאוד לכל מי שחשוף לכוויות, התחשמלות, נפילות ופגיעות שעלולות לקרות, קיימים סוגי קסדות בהתאם לסוג ההגנה אותה תרצו.

קידום אתרים אורגני
משפוחטק no-lazy